úterý 12. dubna 2016

10 typů, co dělat, když jsme nemocní

Krásný úterní den všichni! 

Jak se máte? Působí na vás také pozitivně síla jara a tepla? Na mě tedy rozhodně, ale i přes tu všechnu pozitivní energii mě bohužel skolila protivná chřipka. Věřte mi, nejsem ráda, protože už teď vím, že až se vrátím do běžného působení, tak budu muset stíhat dalších x věcí a zameškám. 

Ale přes to všechno má nemoc i nějaké světlé stránky.  já se vám teď pokusím napsat 10 rad, co dělat, když jste nemocní. 


  1. Ukliďte si pokoj. - Činnost, kterou většina lidské populace nesnáší do morku kosti. Přitom nemá proč. Je to výborné kardio (pokud ovšem nemáte horečky 40 a nebolí vás všechny svaly na těle při každém pohybu), skvěle se odreagujete a určitě uděláte radost svým rodičům, i sobě. 
  2. Přečtěte knížku. - Znáte ten pocit, když se už dlouho chcete začíst do té skvělé knížky, kterou jste si koupili, ale doteď jste na ní neměli čas? Tak teď už máte. :)
  3. Roztřiďte si staré věci. - Nepleťte si to s uklízením. Roztřiďte si staré sešity, oblečení, časopisy, fotky v mobilu, věci v počítači a zbavte se přebytečných věcí, co vám doma jen leží a berou prach. 
  4. Udělejte si den pro sebe. - Horká koupel, maska na pleti a balzám ve vlasech. Tohle všechno si můžete při nemoci dopřát, protože jste doma a máte na to čas. U toho si pustit nějaký romantický film a pít váš oblíbený čaj. 
  5. Napište nový článek na blog. - Přesně jako to dělám právě já. Nedávno jste si koupili novou rtěnku a chcete na ní napsat recenzi? Honem na to! 
  6. Udělejte si úkoly do školy - do práce. - Neměli jste v poslední době moc času na stíhání těch všech úkolů? Propadli jste stresu? Teď máte jedinečnou příležitost si to všechno v klidu, doma v posteli udělat. A abyste přitom nezameškali, napište vaší spolužačce, či kolegyni v práci, aby vám učivo a úkoly ofotila a poslala E-mailem, či facebookem a podplaťte jí, že jí za to koupíte čokoládu. Té nikdo neodolá. 
  7. Obnovte vztahy se starými přáteli. - Už dlouho jste se neozvali sestře, kamarádce, či mámě? Teď máte možnost to napravit. Můžete jim napsat, zavolat, v případě nějaké nemoci, která není nakažlivá (zlomenina, zánět močových cest atd.) je i pozvat domů na čaj. 
  8. Uvařte si nějaké dobré jídlo. - Máte strašnou chuť na nějaký pokrm, který jste dlouho odkládali kvůli nedostatku času na jeho přípravu? Tak si zajděte k nejbližšímu krámu pro suroviny (a pořádně se nabalte, ať ještě víc neonemocníte), pak si doma uvařte čajíček a pusťte se do kuchtění. 
  9. Čtěte si na webu nové články. - Pokud jste jako já a dokážete celý den strávit koukáním na vlogy youtuberek a čtení nových článků blogerek tak je tato rada přímo pro vás. Nevěřili byste na jak dlouho mě to dokáže zabavit. 
  10. Naplánujte si wishlist toho, co chcete po nemoci udělat. - Během nemoce vás napadlo dalších milion věcí, které chcete udělat, ale nemáte k nim momentálně prostor, protože jste nemocní? Napište si je na wishlist a podělte se s nimi na svůj blog. Poté si je můžete postupně odškrtávat a sami uvidíte, jaký skvělý pocit to je, plnit si svůj sen.
Takže já tedy doufám, že jsem vás aspoň trochu inspirovala a zkusíte nějakou s mých rad v průběhu nemoce využít. Na konec vám přeji krásný zbytek dne a doufám, že se vám na mém blogu líbí a někdy se sem ještě vrátíte. :) 

7 komentářů:

  1. Super nápady! Přesně takové ty věci co člověk chce nebo měl by dělat, ale vždycky je tu nějaká povinnost, která mu v tom brání ... a nebo jen strašně prokrastinuje :D
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Obcas dost veci z toho delam, ale nekdy jsem tak unavena, ze jsem rada, ze lezim.
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek, já sem sice nebyla nemocná asi 6 let a jsem za ro jen ráda, ale takovéhle rady se vždycky hodí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super tipy, jen škoda, že poslední dobou nemocná vůbec nejsem :D

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi tvuj styl psaní. Vzhled mi úplně nesedl, ale vyjadřování máš dobré! ☺ Jen tak dál! ☺
    Ke článku, já když jsem nemocná, hodně spím, koukám na filmy, čtu knihy a blogy, píšu si s přáteli, pak si dám většinou vanu a jím! ☺ Nejsem nemocná často a ležím tak den, tak mi to stačí. Být v posteli déle, nevím, co bych prováděla... Asi bych využila pár tvých tipů... :3

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  6. Dobré tipy :) já se většinou dívám na seriály, píšu, či čtu. :D
    - crazyjull.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za tipy, aspoň už vím, co dělat během nemoci (zatím nejsem, ale kdo ví.... *_*) :D

    OdpovědětVymazat