středa 13. dubna 2016

Tolerance cizích stylů

Krásný dubnový večer! 

Dneska jsem se rozhodla pro novou rubriku Z mé mysli. Většina z vás určitě chápe, o co v této rubrice půjde, ale i tak vám říkám, že jednat se bude o věci, nad kterými momentálně přemýšlím, co se děje u mě nového, co mě zajímá a tak dále. Dneska bych s vámi chtěla rozebrat podle mě velmi opomíjené téma a to je Tolerance cizích stylů

Abych popravdě řekla, na toto téma jsem chtěla napsat článek už bohatou řádků měsíců (i na bývalém blogu), ale stále jsem to odkládala, jelikož jsem měla hromadu "jiných" starostí. Spíše jsem byla líná a bez nálady. Ale to určitě znáte též. 



Abych tak nějak začala, ukážu vám tuto fotku, kterou vidíte na levé straně. Co by o ní někteří dnešní lidi řekli? Jak by se zachovali, kdyby viděli naživo člověka s černou rtěnkou? Jednoduše, mysleli by si, že je ten člověk blázen. A přesně o tom chci psát, jak je naše společnost povrchní a netolerantní. Přitom vůbec nevím proč, nepřijde mi nic divného na tom, že když si chci vzít černou rtěnku. Stejně, jako mi nepřijde divné nosit falešný piercing (který jsem mimochodem ztratila), košili s výrazným motivem a zářivě mentolový kabát. Ano, jedná se o určitý styl extravagance a ano, jedná se o šokování lidí. Já jsem tak trochu blázen a proto mě baví mě to. A samozřejmě počítám se smysluplnou kritikou, ale rozdíl je, když vám někdo řekne ,,Upřímně, ta rtěnka mi přijde na tebe moc tmavá." a ,,Bože, ty vypadáš jak strašidlo, si normální?!"... Už chápete? Jde mi o to, aby se naše společnost naučila být více tolerantní k ostatním lidem. A možná si teď ťukáte na čelo, proč rozebírám takovou "blbost", ale věřte, že mě to štve. Doslova a do písmene. Vidím to denně, vyjdu ven s neobyčejným make-upem a lidi na mě zírají a šeptají si mezi sebou a při tom na mě neustále zírají, přijdu do třídy, tam další várka a podívám se na sociální sítě, například facebook a tam rádoby vtipné příspěvky o tom, jaký je Bieber ***** a ***** a já nevím co ještě. Ach, lidi, buďte prosím trošku víc tolerantní a akceptujte, že někomu se líbí něco, někomu zase něco jiného, ne nadarmo se říká, že Sto lidí, sto chutí. Tak se zkuste nad tím zamyslet, vám taky nikdo neříká, že ,,Proboha co to máš za tričko a za rtěnku a za účes?!" a pokud ano, tak mu ukažte tento článek a pošlete ho do tramtadááá. :) 



Takže pokud se vám dnešní příspěvek líbil, můžete zanechat nějaký komentář a nebo čekovat další články, které budou brzo. :) Zkusím si to tu mezitím nějak zorganizovat. :) 

A co vy? Jaký je váš názor na toto téma? 

6 komentářů:

  1. Rozhodně nerozebíráš blbosti. :D Sama si přeju, aby to bylo jiné. Znám to taky..opovrživé pohledy, kecy typu "vypadáš jako klaun nebo jako Pan tau" (když nosím svou buřinku, která mě stála snad celé jmění) :D No co se dá dělat. O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimo to... extravagance je super. On existuje falešný pierc? 0.o

      www.jennifermoonenc.blog cz

      Vymazat
  2. Podľa mňa naše krajiny sú ešte nie moc otvorené rôznym štýlom obliekania, makeupom atď ako je to vo svete. :) A preto si myslím že by každý človek ma nosiť to, čo sa mu páči a nemal by sa nechať odhovárať a riadiť tým, čo mu na to povedia iní. :)
    Ak chceš pozývam ta taktiež na môj blog ak budeš mať čas.. :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře, abych to shrnula.
    Nedočetla jsem článek, promiň. Větou "jsem tak trochu blázen a proto mě to baví" jsem skončila. Upřímně jsem doufala, že tohle bude nějaký super článek týkající se opravdové kritiky společnosti, ne jen o tobě a jak se cítíš extravagantní. Neber to jako urážku, jen spíš takový typ pro udržení diváka/fanouška, jako jsem já. Taky hodně odrazuje od čtení to, když v prvním odstavci hned s prominutím vyslepičíš, o co půjde. To už to nemusím číst, když mi to na začátku řekneš, ne?
    Na druhou stranu, abych ti jen nenadávala, určitá myšlenka v tom je a dáváš tím určitě najevo sebe sama. Je dobře, že je článek osobitý. Také ti to v neposlední řadě na fotce sluší ^_^
    Doufám, že tě můj komentář neurazil, chci tě jen popostrčit dál :) určitě mi napiš na můj blog www.nerdy-alpaca.blog.cz ^_^

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je obecně známý fakt a problém. Bohužel lidi jsou lidi a vlastnosti jako netoleranci budou mít vždycky, i když na druhou si nemyslím, že v dnešní době by to bylo zas tak hrozný jako dřív. Denně potkávám extravagantní lidi - třeba v pátek jsem potkala slečnu, co měla půlku hlavy černou a druhou bílou. Že po ní hodím očkem? Dobře, to ale není nic špatného. Dřív by jí za to lidi nařkli do lehké děvy a co já vím ještě.
    Takže lidi sice nejsou tolerantní, ale pokud člověk chce chodit odlišně oblékaný a vystupovat odlišně, hold si musí zvyknout a osobně si myslím, že dneska už to zas tak velký terno neni.

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi zaujímavý a originálny článok! :)

    OdpovědětVymazat