středa 4. května 2016

Tipy na 4 nejlepší horory

Ahoj lidi! :)
Ano, dlouho jsem nenapsala, ale jsem nadměrně líný člověk a asi bych se s tím měla už konečně začít léčit. Každopádně dnešní článek se bude vztahovat k tipům na pět (pro mě) nejlepších hororů, které jsem za poslední dobu viděla! Takže pokud máte rádi horory stejně jako já, tak směle čtěte dál! :)



1. It Follows (Neutečeš)
 
Horor Neutečeš pojednává o jedné mladé blondýnce, která si od mala přála jít konečně na rande s nějakým milým mladíkem, držet se s ním za ruku a koukat na hvězdy. Když se jí tento sen konečně splní, tak to nedopadne podle jejích představ. Mladík jí totiž místo hezkých chvil předá i něco trochu jiného. 

- Mě osobně tento horor překvapil už jen dokonalým zpracováním postav, do kterých se člověk okamžitě vžije, prožívá všechny emoce s nimi a doslova je vytrhne z reality. Na stupnici od 1 do 10 je to tak 9. 


2. Les sebevrahů (2013)

Předem říkám, že se jedná o verzi z roku 2013, tu novou jsem zatím neviděla, ale už podle traileru to bude určitě taky pecka. Každopádně ta, o které píšu já je opět o jedné holce (všechny horory začínají u holek), které zemřela matka. Respektive spáchala sebevraždu v lese Aokigahara, kterému se jinak říká Les sebevrahů. A ta holka (Maika) se tam vydá se svými přáteli uctít památku své matky, později ovšem začíná mít tušení, že to nebyl tak úplně nejlepší nápad.

- U tohohle hororu jsem si hned na začátku s Maikou nepadla do noty, Ne, že bych jí nemohla vystát, ale její povaha a mluva byla taková nijaká. Horor se dal celou dobu snadno předvídat (tedy až na konec), ale přesto mu dávám 8 z 10ti. 


3. Odebrat z přátel

Příběh začíná na párty, kde se jedna holka trošku víc opije a pak dělá trochu větší blbosti, které jeden člověk natočí a vesele je hodí na internet, kde se rozprostřou jako lavina. Najednou jí každý píše, ať se zabije, že je trapná, že její život nemá cenu a podobné. No a ona jim tu radost udělá. Rok poté si její kamarádi volají na skypu, kde si s nimi skypuje ještě jeden, neznámý uživatel.

- Tenhle horor je spíš taková lekací oddychovka, kdy nemusíte pracně přemýšlet nad dějem, jen se můžete pohodově dívat. Každopádně opět děj snadno předvídatelný, ale to se dalo čekat. Tak 7 z 10ti.


4. Orphan

Jedná se o matku, která zoufale chce mít další dítě, ale nemůže a tak se s manželem a dětmi rozhodnou adoptovat si holčičku, která se z počátku zdá jako skvělé dítě, ovšem později se změní v jejich největší noční můru.

- Upřímně, tohle je moje dlouholetá srdcovka. Horor je perfektně zpracovaný, typický hororový žánr, žádné sklouznutí do romantického konce, ani nic takového, prostě bomba, vřele doporučuji a dávám 9 z 10ti. 



Tak já doufám, že se na nějaký z těchto hororů podíváte a když tak mi do komentářů napište své pocity z něj. A pro ty, co neradi sledují horory, tak se nebojte, brzy udělám další "Tipy" i na jiné žánry. :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat